Vises bedst på MS Internet Explorer og Chrome. - © Thomas Clausen. Ver. 3.2 - 2014. Mail til webmaster
Træningstider
Skydning om tirsdagen i samarbejde med ældresagen 09.30 - ca. 11.30. For øvrige om torsdagen 17.30 til ca. 19.30
Aktuelle priser
Kontingenter for perioden 1.4.2020 - 31.3.2021: Børn/junior 150,00. Voksne 250,00. Familier: 500,00. Patroner pr. serie á 25 skud: børn/junior 20,00, voksne 25,00
Generalforsamling
Der indkaldes til ordinær generalforsamling tirsdag den 30. juni kl. 19.00 på skydebanen, Ravnsbjergvej 4. Dagsorden iht. vedtægterne. Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal indsendes til formanden senest 8 dage før.
Så er vi i gang igen
Så er vi begyndt skyde igen. Vi skyder på de sædvanlige tidspunkter: tirsdage fra 9.30 - ca. 11.30 og torsdage fra kl. 17.30 - ca. 19.30. I år holdes der ingen sommerpause i juli måned, så har du tid og lyst er du velkommen. Vi glæder os til at se jer alle igen, og over at så mange allerede har været mødt op de første par gange.. Vi følger naturligvis de gældende anvisninger. Føler du dig syg eller tilhører du en særlig risikogruppe, skal du blive hjemme

Antal besøgende: Samlet: 42095
I dag: 7