Vises bedst på MS Internet Explorer og Chrome. - © Thomas Clausen. Ver. 3.2 - 2014. Mail til webmaster
Vi har elektronisk markeringsanlæg
Vore skydebaner er opdateret med Megalink 3-Score markeringsanlæg. En oplevelse i sig selv i forhold til "gammeldags" snoretræk.
15 m skydningen er startet
15 m sæsonen på skydebanen på skolen er i gang Vi skyder hver tirsdag formiddag fra 9.30 i samarbejde med Ældresagen samt hver torsdag aften fra kl. 17.30 for alle. Dog ingen skydning i skoleferierne. Yderligere oplysninger: Iver Clausen, tlf. 3023 0546
Firmaskydningen på 15 m holder flyttedag
Fremover afvikles den i januar måned i stedet for i oktober måned. Dette sker af praktiske grunde. Næste gang bliver altså i januar 2020.
Tirsdagsholdet
TIRSDAGSHOLDET, er et samarbejde mellem Ældresagen og Gråsten Skytteforening. der er startet op i efteråret 2011 med 8 personer. Nu er vi over 30, som mødes hver tirsdag formiddag kl. 9.30. Sommersæsonen er i gang på 50 m banen på Ravnsbjergvej 4. En serie består af 5 prøveskud og 20 gældende skud. den koster 25,- for medlemmer af skytteforeningen. Det er et krav iht. til nye skærpede sikkerhedsbestemmelser, at man skal være medlem af skytteforeningen. Der er dog mulighed for at prøve at skyde et par gange inden medlemsskab for en pris af 35,- pr. serie. Ønsker du nærmere oplysninger, kan du ringe til Kurt Lorenzen på tlf. 24655926

Antal besøgende: Samlet: 36797
I dag: 10