Vises bedst på MS Internet Explorer og Chrome. - © Thomas Clausen. Ver. 3.2 - 2014. Mail til webmaster
Tirsdagsholdet
TIRSDAGSHOLDET, er et samarbejde mellem Ældresagen og Gråsten Skytteforening. der er startet op i efteråret 2011 med 8 personer. Nu er vi over 30, som mødes hver tirsdag formiddag kl. 9.30. Sommersæsonen er i gang på 50 m banen på Ravnsbjergvej 4. En serie består af 5 prøveskud og 20 gældende skud. den koster 25,- for medlemmer af skytteforeningen. Det er et krav iht. til nye skærpede sikkerhedsbestemmelser, at man skal være medlem af skytteforeningen. Der er dog mulighed for at prøve at skyde et par gange inden medlemsskab for en pris af 35,- pr. serie. Ønsker du nærmere oplysninger, kan du ringe til Kurt Lorenzen på tlf. 24655926
Firmaskydning på 50 m 2019
Vi afholder firmaskydning på 50 m banen den 19. og 20. juni fra kl. 17.00. Ønsker du at tilmelde et hold, kan du gøre det via menupunktet tilmelding. Indbydelse/program fås ved at kontakte Iver Clausen, tlf. 3023 0546
Det nye markeringsanlæg er i fuld drift
Det nye markeringsanlæg er nu i fuld drift, og det gør skydning til en helt anden oplevelse for den enkelte skytte og for publikum. Har du endnu ikke prøvet det nye anlæg, skylder du dig selv et besøg på skydebanen.
HUSK
Nu starter vi torsdagsskydningen allerede kl. 18.00 i stedet for kl.18.30

19.06.2019 17:00 Firmaskydning 50 m banen (Ravnsbjergvej 4)
20.06.2019 17:00 Firmaskydning 50 m banen (Ravnsbjergvej 4)